strona główna arrow publicystyka arrow Kościół, media, rząd dusz
Radio nie dość miłowane

Z Radiem Maryja od początku były kłopoty. Ale, gwoli prawdy, sprawiało ono inne problemy i komuś całkiem innemu niż to się sugeruje
w publicznej debacie.

Czytaj całość...
 
Kościół w krzywym zwierciadle

Minął miesiąc od śmierci Jana Pawła II. Spróbujmy zdefiniować rzeczywistość medialno-polityczną, w jakiej wierni Kościoła katolickiego
w Polsce znajdują się wiosną roku Pańskiego 2005.

Czytaj całość...
 
Młodzi i katoliccy

Szokująca, teologiczna, prowokacyjna. Bezkompromisowa, popkulturowa, prokościelna. Inkwizycyjna, ekstrawagancka. Preewangelizacyjna, postmodernistyczna. Bystra, prężna i dowcipna.
Kto przez dziesięć lat zasłużył sobie na tyle wzajemnie wykluczających
się określeń? Oczywiście, Fronda!

Czytaj całość...
 
Dyktat zamiast debaty

Brak równowagi medialnej w Polsce umożliwia łatwe sterowanie opinią publiczną. Sprawa Miłosza jest tego dobitnym przykładem.

Czytaj całość...
 
Kwasy w sieci

Wizualna elegancja i znamiona profesjonalizmu sprawiły, że wśród polskich portali internetowych Onet.pl zdobył sobie pewną renomę. Ale ostatnie lato naraziło na szwank reputację tego portalu, w którym większościowy pakiet udziałów ma Grupa medialna ITI, będąca m.in. właścicielem telewizji TVN oraz TVN-24.

Czytaj całość...
 
Katedra i polityka

Arcybiskup Józef Życiński nie zaprotestował, gdy Gazeta Wyborcza wydrukowała fragmenty wygłoszonej przez niego homilii, opatrując tekst tytułem: „Kto przeciw Unii, ten z Rosją”.

Czytaj całość...
 
<< start < poprz. 1 2 3 4 5 6 7 nast. > koniec >>

Pozycje :: 19 - 24 z 39